ตำแหน่งทางวิชาการ ผู้ช่วยศาสตราจารย์ (การตลาด)
สังกัดหน่วยงาน คณะบริหารธุรกิจ สาขาวิชา การตลาด
ที่อยู่ อาคาร 4 ชั้น 3
เบอร์โทร 099 349 0687
E-mail salitta_s@rmutt.ac.th
ประวัติการศึกษา
ปีที่จบ | วุฒิการศึกษา | สาขาวิชา | มหาวิทยาลัย |
2560 | ปร.ด. | บริหารธุรกิจ | มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลธัญบุรี |
2546 | บธ.ม. | การตลาด | มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ |
2541 | บธ.บ. | การตลาด | มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ |
Research Area:
-
-
- Consumer Behavior
- Tourism Marketing
-
Work Experience
-
-
- 2016 – Present: Asst. Prof. Faculty of Business Administration, Rajamangala University of Technology Thanyaburi (RMUTT.)
- 2011-2015: Lecturer, Faculty of Business Administration, Rajamangala University of Technology Thanyaburi (RMUTT.)
- 1998-2014: Lecturer, Faculty of Business Administration and Information Technology, Rajamangala University of Technology Suvarnabhumi (RMUSB.)
-
Course Teaching
-
-
- Principles of Marketing
- Marketing Communications
- Purchasing Management
- Seminar in Marketing Problems
-
Selected Publications
-
-
- The Effect of Previous Experience and Travel Motivation on Behavioral Intention: Moderating the Influence of the New-Age Elderly of an Emerging Country.
-
International Journal of Applied Business and Economics Research (ISSN 0927-7302)
Volume 17 November 10, 2017 (p.103-120)
งานวิจัย
บทความวิจัย
เผยแพร่ในรูปแบบบทความวิจัยลงในวารสารทางวิชาการระดับนานาชาติ
Salitta Saribut. (2022). Moderating Effects of Generation Y’s Online-to-Offline E-Commerce (O2O E-Commerce) Shopping Experience. Indian Journal of Marketing, 52(8), 1-25, August. (Scopus)
เผยแพร่ในรูปแบบบทความวิจัยลงในวารสารทางวิชาการระดับชาติ
สลิตตา สาริบุตร, พิมพา หิรัญกิตติ, นภาพร นิลาภรณ์กุล, ดลยา จตุรงคกุล, อัครวัฒน์ จตุพัฒนวโรดม และพูนศักดิ์ พูลเมืองรัตน์. (2564). ปัจจัยที่มีผลต่อความตั้งใจใช้ระบบพาณิชย์อิเล็กทรอนิกส์ ออนไลน์-ออฟไลน์ เพื่อซื้อผลิตภัณฑ์ชุมชนของลูกค้าเจนเนอเรชั่นวาย. RMUTT Global Business and Economics Review, 16(2), 65–87, เดือนธันวาคม. (TCI1)