ผศ.ณัฐพงษ์ สีบุญเรือง
28 มีนาคม 2022ผศ.พิมพา หิรัญกิตติ
28 มีนาคม 2022
รศ.ดร.ปณิศา มีจินดา
ที่อยู่ (ที่ทำงาน) : อาคาร 4 ชั้น 3 |
E-mail : lpanisa@yahoo.com |
เบอร์ติดต่อ : 025494818 |
วุฒิการศึกษา : Ph.D (Marketings) |
Education: |
- 2003 : Ph.D. in Marketing (International Program) Thammasat University
- 1999 : Master of Science in Marketing (International Program) Thammasat University
- 1999 : Master of Business Administration (International Program) Assumption University
- 1992 : Bachelor of Arts (French) Thammasat University
|
Research Area: |
- Marketing, Consumer Behavior
- Services Marketing
- Tourism
|
Work Experience |
- Lecturer at Faculty of Business Administration Rajamangala University of Technology Thanyaburi
- Thai Airways International Company Limited
|
Course Teaching |
- Marketing Research
- Marketing Strategies and Planning
- Consumer Behavior
- Principles of Marketing
|
Selected Publications |
- “The Impact of Perceived Value on Spa Loyalty and Its Moderating effect of Destination Equity” in Journal of Business and Economic Research (2009), December, issue IBER
- “An Examination of Tourists’ Loyalty towards Medical Tourism in Pattaya, Thailand” in Journal of Business and Economic Research (2010), January, issue IBER
- “Determinants of customer-oriented behavior in a health care context” in Journal of Service Management (2009) vol.20 no.1
- “An Examination of Tourist’s Attitudinal and Behavioral Loyalty : Comparison between Domestics and International Tourists” in Journal of Vacation Marketing (2009) vol.15 issue 2 (the 2nd Quarter)
- Publication : “An Exploratory Study of Thai and Foreign Tourists’ Loyalty toward Bangkok” in Sasin Journal of Management (2006) vol.12 no.1
- “An Exploratory Study of Thai and Foreign Tourists’ Loyalty toward Tourism Destination in Chonburi Province” ในวารสาร วิทยาการจัดการ มหาวิทยาลัยขอนแก่น ปีที่ 3 ฉบับที่ 1 เดือนมกราคม-มิถุนายน 2549
- “The Study of Tourists Perception toward Ubon Ratchani Province, Thailand and Passing Chong-Mek to Champasak Province, Laos People’s Democration Republic” in Journal of Global Business Review, Vol 8, August 2006
|